23 December

Tänk i mon är det julafton det känns inte riktigt som att det är det. Men  som jag sa tidigare åkte jag till ullared idag. Köpte inte så mycket men det var bra saker som tex hårinpackning, schampo, underkläder och andra småsaker. När jag kom hem sen efteråt tog jag nästa bussen direkt in till stan för skulle träffa Emma och fika lite och byta julklappar. Jag fick en jätte fin tub halsduk och såna där diamanter till telefonen. Men jag följde med henne hem så hon kunde klippa mig. Så nu har jag fräscht hår, har nämligen duschat och suttit med hårinpackning ett bra tag. Så nu blir det bara mys och ta det lugnt ha en bra och mysig kväll:)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0