Dag 3 - mitt 2012

Om jag ska va ärlig va det nog inte ett jätte roligt år, jag gjort inte något så där jätte specielt. Och mycket var som det brukar va. Jag dansade, var i göteborg ett antal gånger, gick i skolan, och var på semester i sommras. Sommar lovet är ju alltid skönast, minns ite så mycket av var jag gjorde, det var mycket regn så sommarjobbade mäst, men jag och några kompisar tog bussen upp till liseberg en dag. Det är nog det jag kommer ihåg bäst. Fast en sak som inte var som alla andra saker var att jag itne firade nyår hemma i år. Jag var med ett gäng och hade sjukt kul, kände inte alla men nu har man lärt känna fler så det ny året har ju startat bra :) Men får la hoppas att 2013 blir roligare en 2012:) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0