Dag 1 - 10 saker om mig och en bild

  1. Jag har två mellan namn, Helen och Viola.
  2. Jag är helt galen i tv-serier, hahah jag kan sitta och kolla på en serie en hel dag. Om det är bra så blir jag helt fast.
  3. Jag är född 97 men folk bruakr alltid tro jag är äldre en det.
  4. Jag  är 160 cm lång.
  5. Jag har problem med min högerarm som gör att jag inte klarar av att göra vissa saker eller göra det för länge.
  6. Jag är ganska social av mig men kan även bli blygg om det tex blir pinsamt eller något annat.
  7. Jag har väldigt lätt för att bli uttråkad
  8. Jag längtar tills jag får gå på konsert detta året
  9. Jag är alltid väldigt pigg på kvällarna och har svårt för att somna
  10. Jag tycker sommaren är bäst på året
    hade ingen annan bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0