Dag 7 - Bästa tv-serie

Haha hur skulle jag kunna bestäma vilken som är min favorit tv-serie, jag som kollar på så otroligt många. Det känns nästan som tv-serier är mitt liv. Helt seriöst. Haha låter nog konstigt men kan nämna några jag kollar/kollat på.
 
  • Vampire diaries
Som handlar om Vampyre. Det är värkligen sjukt mycket bättre en twilight och sånt. Känns värkligare eller hur man ska förklara det. Inte för vampyre är värkliga men aa om det skulle finnas vampyre känns det som dom är värkligare i vampire diaries.
  • Pretty little liars
Handalar om 4 stycken tjejer Aria, Emily, Spencer och Hanna. Deras vän Alison försvinner och hittars död. Tjejerna börjar få konstiga och läsiga medlenaden från som som kallar sig A, och hon/han/dom vet allt om dom. Sjukt bra serier spännande, rolig romantiskt och drama. Typ lite blandat.
  • Gossip girl
Gossip girl handlar om ett gäng ungdomar i New york (utspelar sig på upper east side, manhattan och brooklyn). Tycker om serien. Och har några favoriter. Dom heter Chuck Bass och Blair Waldorf. Dom är so otroligt sköna och bra. Älskar dennn.
  • Desperate housewives
En bra serie som är spännande och mystisk men även rolig. Hemmafruarna är sjuk roliga och serien gör så man både skrattar och gråter. Det kommer några nya fruar hela tiden men dom försvinner sen men det är fyra stycken som är med i alla säsonger. Vet inte riktigt vad man ska säga den handlar om men typ deras liv.
  • Glee
Handlar om showkören ''new direction''. Den är sjukt rolig och man får se när dom ''coola'' och ''töntiga'' på skolan  har samma intressen och får börja hänga med varandra i kören. De coola är ju cheerliderna och fotbollspelarna.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0